Ja My Oni

Kupno i sprzedaż nadziei

Marketing polityczny może zdziałać cuda

Barack Obama przygotowuje się do wiecu politycznego. Barack Obama przygotowuje się do wiecu politycznego. Hank Deryk/Reuters / Forum
Marketing polityczny, czyli jak spreparować polityka, by wygrał w wyborach.
Jarosław KaczyńskiLeszek Szymański/PAP Jarosław Kaczyński

Mydło usunie piegi i zapobiegnie łysieniu” – zapewniano w amerykańskim ogłoszeniu z 1830 r. Pod koniec XIX w. nieekscytujący na pierwszy rzut oka produkt stał się obiektem intensywnych zabiegów marketingowych. Na tworzenie chwytliwych sloganów i atrakcyjnych opakowań zaczęto przeznaczać ogromne sumy. Co wspólnego z mydłem ma polityk? – zastanawia się na łamach „Journal of Public Affairs” dr Alex Marland z Wydziału Politologii i Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Lancaster.

Ja My Oni „Psychologia i polityka” (100095) z dnia 26.04.2015; Władza od kuchni; s. 76
Oryginalny tytuł tekstu: "Kupno i sprzedaż nadziei"
Reklama