Przejdź do treści
Reklama
Reklama
O Polityce

Skuteczne prezentacje i wystąpienia publiczne

Jak dokonać selekcji najważniejszych informacji, stworzyć przekonujące komunikaty oraz przygotować pomysłową prezentację, aby zrobić piorunujące wrażenie na odbiorcach? Mamy na to odpowiedź!

Każda firma wie doskonale, że musi się pozytywnie wyróżniać, aby odnieść sukces i zbudować wyrazisty wizerunek w oczach klientów. I często perfekcyjnie trzyma się tej zasady (działania reklamowe, marketingowe, identyfikacja wizualna) do momentu, gdy trzeba przygotować prezentację, zwykle w PowerPoincie. Wtedy sprawy przyjmują niekorzystny obrót, bo takie prezentacje są zwykle podobne do siebie, zawierają za dużo informacji i są nieatrakcyjne wizualnie. Sprawa nie wygląda najlepiej, gdy prelegentami są szefowie lub inne kluczowe osoby reprezentujące instytucję. Skaza na wizerunku firmy może być poważna, a wymagający odbiorcy - jeszcze nie dawno przyzwyczajeni do nudnej powerpointowej stylistyki - teraz oczekują pozytywnego zaskoczenia.

REWOLUCJA W PREZENTACJACH

Żyjemy w multimedialnych, silnie wizualnych czasach, które  bezpowrotnie  zmieniają nasze nawyki komunikacyjne, także w sferze komunikacji biznesowej. Dynamicznie zmienia się sam świat prezentacji, powstają nowe narzędzia, techniki i style tworzenia prezentacji. Mistrzowie prezentacji prowadzą własne blogi, wydają książki, ich występy wrzucone do Internetu oglądają miliony osób. Rozmaite oddolne inicjatywy i konferencje  - jak chociażby słynny na całym świecie TED (Technology, Enterteinment, Design) -  wyznaczają nowe, globalne trendy w sztuce prezentacji.
Dobra prezentacja jest odrębną formą, jest niczym reklamówka, do której linki internauci przesyłają sobie w e-mailach lub dzielą się nimi na Facebooku. Poprzeczka zawieszona została naprawdę wysoko.

CEL SPOTKANIA

Nadrzędnym celem szkolenia jest podniesienie umiejętności tworzenia atrakcyjnych prezentacji i wystąpień publicznych. Naszym zdaniem najważniejszym celem każdej prezentacji jest zmiana, która zachodzi w odbiorcach pod wpływem przekazanej wiedzy, pomysłów, rozwiązań i osobowości prezentera.  Pragniemy wprowadzić uczestników do świata współczesnej komunikacji z naciskiem na niebagatelną rolę Internetu oraz znaczenie treści wideo oraz infografik w przekazie.

Zapoznamy z zasadami tworzenia nowoczesnych prezentacji, stylami, trendami oraz światowymi mistrzami prezentacji z naciskiem na wystąpienia biznesowe. Szczególny nacisk położymy na omówienie prezentacji Steve’a Jobsa, który był niekwestionowanym mistrzem prezentacji biznesowych.

KORZYŚCI

Chcemy, aby uczestnicy spotkania zrozumieli, że prezentacje pełnią nie tylko rolę informacyjną, ale są okazją, aby równocześnie oddziaływać na emocje i wyobraźnię odbiorców.

Reklama