O Polityce

Lider sprzedaży. POLITYKA nr 1

Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w październiku 2014 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem społeczno-politycznym w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tytułu w tym czasie wyniosła 118 tys. egzemplarzy. Drugie miejsce w zestawieniu ZKDP zajął „Newsweek” ze średnią sprzedażą 112 tys. egzemplarzy i spadkiem sprzedaży (w stosunku do października 2013 r.) o 10,5 proc. Tygodnik „wSieci” sprzedawał średnio 73 tys. egzemplarzy (spadek o 19 proc.), „Do Rzeczy” – 52 tys. egzemplarzy (spadek o 26,6 proc.), „Wprost” – 42 tys. egzemplarzy (spadek o 21,2 proc.).

POLITYKA jest również liderem rankingu sprzedaży za 10 miesięcy 2014 r. (z wynikiem 121 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy). Na drugim miejscu w tym zestawieniu plasuje się „Newsweek” (119 tys. egzemplarzy), na trzecim – „wSieci” (78 tys. egzemplarzy).

Poza podium znalazły się „Do Rzeczy” (61 tys. egzemplarzy) i „Wprost” (60 tys. egzemplarzy).

Polityka 1.2015 (2990) z dnia 28.12.2014; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 113
Reklama