O Polityce

POLITYKA numerem jeden w 2016 r.

Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w styczniu 2016 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Średnia sprzedaż naszego pisma w pierwszym miesiącu bieżącego roku wyniosła 125 tys. egzemplarzy. Na drugim miejscu – ze sprzedażą 118 tys. egz. – uplasował się „Newsweek”, na trzecim – „wSieci” (średnia sprzedaż 79 tys. egz.). Pozostałe tygodniki, tj. „Do Rzeczy” i „Wprost”, sprzedawały w tym czasie odpowiednio: 62 tys. egz. i 34 tys. egz.

Warto przy okazji odnotować, że POLITYKA nie ma sobie równych pod względem sprzedaży wydań cyfrowych. Średnia sprzedaż e-wydań naszego tygodnika w styczniu 2016 r. wyniosła 11 tys. egz., podczas gdy „Newsweek” sprzedawał średnio 6 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,7 tys. egz., zaś „Wprost” oraz „wSieci” po 1 tys. egz.

Polityka 13.2016 (3052) z dnia 22.03.2016; Do i od Redakcji; s. 130
Reklama