O Polityce

POLITYKA pierwsza w maju!

Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w maju 2016 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tytułu w tym czasie wyniosła 112 tys. egzemplarzy. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP – ze średnią sprzedażą na poziomie 109 tys. egz. – uplasował się „Newsweek”. Na trzecim – tygodnik „wSieci” (70 tys. egz.), a na kolejnych – „Do Rzeczy” (53 tys. egz.) i „Wprost” (23 tys. egz.).

POLITYKA jest również liderem sprzedaży pierwszych pięciu miesięcy 2016 r. Średnia sprzedaż naszego tygodnika od stycznia do maja wynosiła ponad 120 tys. egz. Drugi w kolejności „Newsweek” sprzedawał w tym czasie średnio 115 tys. egz. Pozostałe tytuły z segmentu wypadły znacznie gorzej. Sprzedaż tygodnika „wSieci” wynosiła średnio 75 tys. egz., „Do Rzeczy” – 57 tys. egz., zaś „Wprost” – ledwie 27 tys. egz.

Nasz tygodnik nie ma sobie równych także w kategorii sprzedaży wydań cyfrowych. Zarówno w maju, jak i w pierwszych pięciu miesiącach 2016 r. POLITYKA była niekwestionowanym liderem tej formy dystrybucji. Średnia sprzedaż e-wydań POLITYKI w maju 2016 r. wyniosła 11 tys. egz. – dla porównania „Newsweek” sprzedawał średnio 6 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,6 tys. egz., a „Wprost” i „wSieci” mniej niż tysiąc egz.

Polityka 31.2016 (3070) z dnia 26.07.2016; Do i od redakcji; s. 98
Reklama