O Polityce

POLITYKA numerem jeden

POLITYKA była w 2016 r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. POLITYKA była w 2016 r. najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii. Polityka

Z satysfakcją odnotowujemy, że POLITYKA kolejny raz wyprzedziła konkurencję i umocniła się na pozycji lidera sprzedaży wśród tygodników opinii w Polsce. Jak wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, nasz tygodnik w listopadzie 2016 r. był najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Średnia sprzedaż POLITYKI w tym czasie wyniosła 110 tys. egzemplarzy.

Na drugim miejscu zestawienia ZKDP – ze średnią sprzedażą 103 tys. egz. – znalazł się tygodnik „Newsweek”. Sprzedaż pozostałych tytułów nie przekroczyła 70 tys. egz. I tak: na trzecim miejscu uplasował się tygodnik „wSieci” (69 tys. egz.), a na czwartym – „Do Rzeczy” (49 tys. egz.). Natomiast sprzedaż „Wprost” w listopadzie wynosiła jedynie 20 tys. egz. i była mniejsza od sprzedaży „Tygodnika Powszechnego” (21 tys. egz.).

POLITYKA jest również liderem sprzedaży za 11 miesięcy 2016 r. Średnia sprzedaż naszego tygodnika od stycznia do listopada wynosiła ponad 118 tys. egz. Drugi w kolejności „Newsweek” sprzedawał w tym czasie średnio 112 tys. egz. Sprzedaż tygodnika „wSieci” wynosiła średnio 73 tys. egz., „Do Rzeczy” – 53 tys. egz., zaś „Wprost” – ledwie 24 tys. egz.

Zarówno w listopadzie, jak i w ciągu 11 miesięcy 2016 r. POLITYKA była też niekwestionowanym liderem w sprzedaży wydań cyfrowych. Średnia sprzedaż e-wydań POLITYKI w listopadzie 2016 r. wyniosła 11 tys. egz. – dla porównania „Newsweek” sprzedawał średnio 6 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,5 tys.

Polityka 4.2017 (3095) z dnia 24.01.2017; Do i od redakcji; s. 94
Reklama