O Polityce

POLITYKA

POLITYKA liderem sprzedaży

W styczniu 2018 r. POLITYKA jako jedyny tygodnik opinii przekroczyła granicę 100 tys.  średnio sprzedanych egzemplarzy. W styczniu 2018 r. POLITYKA jako jedyny tygodnik opinii przekroczyła granicę 100 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy. Polityka
Polityka

Miło nam poinformować, że – podobnie jak w całym ubiegłym roku – również w pierwszym miesiącu 2018 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Jak wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż naszego tytułu w styczniu br. wyniosła 102 tys. egzemplarzy, a POLITYKA jako jedyny tygodnik z segmentu przekroczyła granicę 100 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.

Na drugim miejscu zestawienia ZKDP, ze średnią sprzedażą na poziomie 85 tys. egz., uplasował się „Newsweek”. Trzecie miejsce przypadło zaś tygodnikowi „Sieci”, który sprzedawał średnio 52 tys. egz. Sprzedaż „Do Rzeczy” wyniosła w tym czasie średnio 39 tys. egz. Nieco tylko mniejszy wynik osiągnął „Tygodnik Powszechny” (32 tys. egz.), który jednocześnie odnotował najwyższy wzrost sprzedaży w segmencie i kolejny raz wyprzedził „Wprost”. Ten ostatni tygodnik w styczniu 2018 r. sprzedawał średnio 17 tys. egz.

POLITYKA pozostaje również liderem sprzedaży wydań cyfrowych w segmencie tygodników. Średnia sprzedaż e-wydań naszego tytułu w styczniu 2018 r. wyniosła 10,7 tys. egzemplarzy. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał średnio 5 tys. egz. e-wydań, „Tygodnik Powszechny” – 2 tys., „Sieci” – 1,4 tys., „Do Rzeczy” – 1,1 tys., zaś „Wprost” – 0,7 tys.

Polityka 13.2018 (3154) z dnia 27.03.2018; Do i od redakcji; s. 104
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA"
Reklama