Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w lutym 2018 r. – podobnie jak w styczniu br. i całym ubiegłym roku – POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Sprzedaż naszego tytułu w drugim miesiącu roku wyniosła średnio 98 tys. egzemplarzy. Na drugim miejscu zestawienia – ze średnią sprzedażą na poziomie 89 tys. egz. – uplasował się „Newsweek Polska”. Na trzecim miejscu zaś – tygodnik „Sieci”, który sprzedawał średnio 50 tys. egz. Poza pierwszą trójką znalazły się: „Do Rzeczy” (ze średnią sprzedażą wynoszącą 36 tys. egz.), „Tygodnik Powszechny” (30 tys. egz.) oraz „Wprost” (15 tys. egz.).
POLITYKA może się również pochwalić najwyższą sprzedażą wydań cyfrowych spośród wszystkich tytułów w segmencie. Średnia sprzedaż e-wydań naszego tygodnika w lutym 2018 r. wyniosła 11 tys. egz. Dla porównania: „Newsweek” sprzedawał w tym czasie średnio 5 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 2 tys. egz., zaś pozostałe tygodniki opinii nie przekroczyły 1,3 tys. egz.