O Polityce

POLITYKA numerem 1 w pierwszym kwartale roku!

Polityka

Miło nam kolejny raz odnotować, że POLITYKA jest najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w pierwszym kwartale 2018 r. nasz tygodnik – z wynikiem 100 tys. egzemplarzy – odnotował najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tytułów w segmencie. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP, ze średnią sprzedażą 88 tys. egz., uplasował się „Newsweek”, na trzecim zaś – tygodnik „Sieci”, który sprzedawał średnio 50 tys. egz. Poza pierwszą trójką znalazły się: „Do Rzeczy” – ze średnią sprzedażą na poziomie 37 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – z wynikiem 29 tys. średnio sprzedanych egz., oraz „Wprost” – 16 tys. egz. W samym tylko marcu POLITYKA sprzedawała średnio 100 tys. egz. W tym czasie „Newsweek” odnotował sprzedaż na poziomie 89 tys. egz., zaś pozostałe tytuły nie przekroczyły progu 50 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy: „Sieci” – 48 tys. egz., „Do Rzeczy” – 36 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 27 tys. egz., „Wprost” – 15 tys. egz. (to najniższa sprzedaż w historii tego pisma).

POLITYKA wyprzedza także konkurencję pod względem liczby sprzedanych wydań elektronicznych. W pierwszym kwartale bieżącego roku, dzięki Polityce Cyfrowej, sprzedawaliśmy średnio 10,6 tys. egz. naszego tytułu. Dla porównania: „Newsweek” odnotował średnią sprzedaż na poziomie 5 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 1,9 tys. egz., „Sieci” – 1,3 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,1 tys. egz., „Wprost” – 0,7 tys. egz.

Polityka 22.2018 (3162) z dnia 28.05.2018; Do i od redakcji; s. 106
Reklama