O Polityce

POLITYKA niezmiennie liderem!

Polityka

Z satysfakcją informujemy, że w pierwszym półroczu 2018 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce – średnia sprzedaż naszego tytułu wyniosła w tym czasie (łącznie z wersją na Kindle) ponad 100 tys. egzemplarzy.

W zestawieniu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy drugie miejsce kolejny raz zajął „Newsweek”, który sprzedawał średnio 87 tys. egz. Na trzecim miejscu, ze średnią sprzedażą na poziomie 47 tys. egz., uplasował się tygodnik „Sieci”. Pozostałe tytuły sprzedawały mniej niż 40 tys. egzemplarzy: „Do Rzeczy” – 36 tys., „Tygodnik Powszechny” – 29 tys., „Gazeta Polska” – 28 tys., „Wprost” – 17 tys.

W czerwcu, ostatnim miesiącu półrocza, POLITYKA sprzedawała średnio 93 tys. egz. Tygodnik „Newsweek” odnotował wynik na poziomie 82 tys. egz., natomiast „Sieci” – 42 tys. egz. Pozostałe tytuły z segmentu w połowie roku sprzedawały średnio: „Do Rzeczy” – 33 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 28 tys. egz., „Gazeta Polska” – 24 tys. egz., „Wprost” – 19 tys. egz.

Miło nam również pochwalić się, że POLITYKA w pierwszym półroczu bieżącego roku była również liderem sprzedaży wydań cyfrowych. Głównie za sprawą Polityki Cyfrowej sprzedawaliśmy średnio 10,5 tys. egzemplarzy. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał 4,8 tys. egz. Pozostałe tytuły z segmentu nie przekroczyły poziomu 2 tys. egz.: „Tygodnik Powszechny” sprzedawał średnio 1,8 tys. egz., „Sieci” – 1,3 tys. egz., „Do Rzeczy” – 1,1 tys. egz., „Wprost” – 0,7 tys. egz., „Gazeta Polska” – 0,3 tys.

Polityka 35.2018 (3175) z dnia 28.08.2018; Do i od Redakcji; s. 98
Reklama