O Polityce

Kto zarobił na państwowych reklamach?

Dobra zmiana na dobre zagościła w mediach sprzyjających rządowi. W pierwszych siedmiu miesiącach tego roku do gazet i tygodników wspierających rządzących szerokim strumieniem popłynęły miliony złotych ze spółek Skarbu Państwa i ministerstw. Najwięcej, jak pokazują dane firmy Kantar Media (zajmującej się monitoringiem reklam zamieszczanych w prasie) opublikowane w portalu Wirtualnemedia.pl, zarobił tygodnik „Sieci” braci Karnowskich – prawie 11 mln zł. Na drugim miejscu uplasował się „Super Express” – ponad 8,4 mln zł.

Polityka 40.2018 (3180) z dnia 02.10.2018; Do i od redakcji; s. 98

Codzienny newsletter „Polityki”. Tylko ważne tematy

Na podany adres wysłaliśmy wiadomość potwierdzającą.
By dokończyć proces sprawdź swoją skrzynkę pocztową i kliknij zawarty w niej link.

Informacja o RODO

Polityka RODO

  • Informujemy, że administratorem danych osobowych jest Polityka Sp. z o.o. SKA z siedzibą w Warszawie 02-309, przy ul. Słupeckiej 6. Przetwarzamy Twoje dane w celu wysyłki newslettera (podstawa przetwarzania danych to konieczność przetwarzania danych w celu realizacji umowy).
  • Twoje dane będą przetwarzane do chwili ew. rezygnacji z otrzymywania newslettera, a po tym czasie mogą być przetwarzane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń.
  • Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, żeby zamówić nasz newsletter.
  • Masz prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego.