Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w lipcu 2018 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Średnia sprzedaż naszego tytułu wynosiła w tym czasie 96 tys. egz. – czyli o 9 tys. egz. więcej niż „Newsweeka” (87 tys. egz.) i o prawie 54 tys. egz. więcej niż „Sieci” (42 tys. egz.). Pozostałe tytuły z segmentu pozostały daleko w tyle za POLITYKĄ. I tak: średnia sprzedaż tygodnika „Do Rzeczy” wynosiła 33 tys. egz., natomiast „Wprost” – 18 tys. egz.
POLITYKA uplasowała się także na pozycji lidera pod względem sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W lipcu 2018 r. nasz tygodnik – głównie za sprawą Polityki Cyfrowej – odnotował sprzedaż na poziomie średnio 10,4 tys. egz., to więcej niż 6 pozostałych tygodników opinii łącznie.