Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w listopadzie 2018 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 94 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy najchętniej kupowanym pismem w segmencie – konkurencyjne tygodniki nie zbliżyły się nawet do 100-tys. progu.
Na drugim miejscu w zestawieniu ZKDP – ze średnią sprzedażą 78 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Pozostałe tytuły były daleko w tyle. Tygodnik „Sieci”, który uplasował się na trzecim miejscu, sprzedawał średnio 42 tys. egz., „Do Rzeczy” – 32 tys. egz., „Gazeta Polska” – 27 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” – 26 tys. egz. Listopadowe zestawienie zamykał tygodnik „Wprost”, którego sprzedaż wyniosła w tym czasie jedynie 16 tys. egz.
POLITYKA wyprzedza także konkurencję w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W okresie od stycznia do listopada 2018 r. nasz tygodnik, głównie za sprawą Polityki Cyfrowej, sprzedawał średnio 11 tys. egz. To więcej niż łączna sprzedaż wydań elektronicznych pozostałych sześciu tytułów.