O Polityce

POLITYKA numerem jeden

POLITYKA liderem sprzedaży

W listopadzie 2018 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. W listopadzie 2018 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w listopadzie 2018 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 94 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy najchętniej kupowanym pismem w segmencie – konkurencyjne tygodniki nie zbliżyły się nawet do 100-tys. progu.

Na drugim miejscu w zestawieniu ZKDP – ze średnią sprzedażą 78 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Pozostałe tytuły były daleko w tyle. Tygodnik „Sieci”, który uplasował się na trzecim miejscu, sprzedawał średnio 42 tys. egz., „Do Rzeczy” – 32 tys. egz., „Gazeta Polska” – 27 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” – 26 tys. egz. Listopadowe zestawienie zamykał tygodnik „Wprost”, którego sprzedaż wyniosła w tym czasie jedynie 16 tys. egz.

POLITYKA wyprzedza także konkurencję w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W okresie od stycznia do listopada 2018 r. nasz tygodnik, głównie za sprawą Polityki Cyfrowej, sprzedawał średnio 11 tys. egz. To więcej niż łączna sprzedaż wydań elektronicznych pozostałych sześciu tytułów.

Polityka 4.2019 (3195) z dnia 22.01.2019; Do i od redakcji; s. 99
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA numerem jeden"
Reklama