O Polityce

POLITYKA niezmiennie numerem jeden

POLITYKA liderem sprzedaży

Polityka

Miło nam poinformować, że nasz tygodnik nie tylko w ubiegłym roku odnotował najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tytułów w segmencie, ale i bieżący rok rozpoczął z podobnym wynikiem. Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy także w styczniu 2019 r. POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce i z 95 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy zdeklasowała konkurencję, szczególnie tę po prawej stronie. Sprzedaż POLITYKI była większa niż łączna sprzedaż trzech najważniejszych prawicowych tytułów: „Sieci”, „Do Rzeczy” oraz „Gazety Polskiej”.

Na drugim miejscu zestawienia ZKDP uplasował się „Newsweek”, który w pierwszym miesiącu tego roku sprzedawał średnio 85 tys. egz. Pozostałe tytuły znalazły się daleko w tyle. I tak średnia sprzedaż tygodnika „Sieci” wynosiła 36 tys. egz., „Do Rzeczy” – 32 tys. egz., „Tygodnika Powszechnego” – 29 tys. egz., „Gazety Polskiej” – 23 tys. egz., zaś „Wprost” – jedynie 16 tys. egz.

POLITYKA pozostaje również niekwestionowanym liderem w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W styczniu 2019 r. nasz tygodnik sprzedawał średnio 12 tys. egzemplarzy, tymczasem sprzedaż elektronicznych wydań pozostałych sześciu tytułów, nawet liczona łącznie, była o 5 tys. egzemplarzy niższa.

Polityka 13.2019 (3204) z dnia 26.03.2019; Do i od redakcji; s. 90
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA niezmiennie numerem jeden"
Reklama