Z dumą informujemy, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w kwietniu bieżącego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. I przy okazji zdeklasowała konkurencję, sprzedając średnio ponad 100 tys. egz., czyli więcej niż trzy prawicowe tygodniki opinii łącznie. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP znalazł się „Newsweek”, którego średnia sprzedaż wynosiła w tym czasie 78 tys. egz. Tygodnik „Sieci”, który uplasował się na trzecim miejscu w zestawieniu, sprzedawał średnio 42 tys. egz., „Do Rzeczy” – 34 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 30 tys. egz., „Gazeta Polska” – 21 tys. egz. Kwietniowe zestawienie – z wynikiem 15 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy – zamknął „Wprost”.
POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W okresie od stycznia do kwietnia 2019 r. nasz tygodnik, głównie za sprawą „Polityki Cyfrowej”, sprzedawał średnio 12 tys. egz. A to z kolei więcej niż sprzedaż elektronicznych wydań pozostałych sześciu tytułów łącznie.