O Polityce

POLITYKA numerem jeden

POLITYKA niezmiennie liderem sprzedaży

Październik 2019 r. POLITYKA zamknęła wynikiem 93 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy. Październik 2019 r. POLITYKA zamknęła wynikiem 93 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.

Miło nam poinformować, że POLITYKA niezmiennie jest najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Najnowsze dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazują, że również w październiku 2019 r. POLITYKA – sprzedając średnio 93 tys. egzemplarzy – pozostawiła konkurencję daleko w tyle. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP uplasował się „Newsweek”, który sprzedawał przeszło 20 tys. egz. mniej (październik zamknął z wynikiem 71 tys. średnio sprzedanych egz.). Natomiast pozostałe tygodniki osiągnęły sprzedaż: „Sieci” – 38 tys. egz., „Do Rzeczy” – 30 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 27 tys. egz., „Gazeta Polska” – 21 tys. egz., „Wprost” – jedynie 14 tys. egz.

POLITYKA pozostaje również liderem pod względem sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W październiku 2019 r. nasz tygodnik odnotował kolejny wzrost sprzedaży – już blisko 15 tys. nabywców korzysta z wersji cyfrowej POLITYKI. Żaden z pozostałych tytułów segmentu nie sprzedawał w tym czasie więcej niż 2,5 tys. egz.

Polityka 1.2020 (3242) z dnia 29.12.2019; Do i od Redakcji; s. 106
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA numerem jeden"
Reklama