Miło nam poinformować, że POLITYKA niezmiennie jest najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Najnowsze dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazują, że również w październiku 2019 r. POLITYKA – sprzedając średnio 93 tys. egzemplarzy – pozostawiła konkurencję daleko w tyle. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP uplasował się „Newsweek”, który sprzedawał przeszło 20 tys. egz. mniej (październik zamknął z wynikiem 71 tys. średnio sprzedanych egz.). Natomiast pozostałe tygodniki osiągnęły sprzedaż: „Sieci” – 38 tys. egz., „Do Rzeczy” – 30 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 27 tys. egz., „Gazeta Polska” – 21 tys. egz., „Wprost” – jedynie 14 tys. egz.
POLITYKA pozostaje również liderem pod względem sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W październiku 2019 r. nasz tygodnik odnotował kolejny wzrost sprzedaży – już blisko 15 tys. nabywców korzysta z wersji cyfrowej POLITYKI. Żaden z pozostałych tytułów segmentu nie sprzedawał w tym czasie więcej niż 2,5 tys. egz.