O Polityce

POLITYKA nieustannie numerem jeden

POLITYKA wciąż liderem sprzedaży

POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w lutym 2020 r. – sprzedając średnio 92 tys. egz. – POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Na drugim miejscu zestawienia ZKDP – ze średnią sprzedażą wynoszącą nieco ponad 67 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Pozostałe tytuły zostały daleko w tyle. Tygodnik „Sieci” sprzedawał średnio 34 tys. egz., „Do Rzeczy” – 29 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25 tys. egz., „Gazeta Polska” – 22 tys. egz. Dane tygodnika „Wprost” zostały usunięte z zestawienia ZKDP w związku z ustaniem członkostwa w Związku i zamknięciem tytułu w wersji papierowej.

POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. e-wydań, czyli elektronicznych wersji tytułów prasowych. W lutym 2020 r. odnotowaliśmy kolejny wzrost sprzedaży – już ponad 16 tys. czytelników korzysta z wersji cyfrowej naszego tygodnika. (Dla porównania: żaden z pozostałych tytułów segmentu nie sprzedawał więcej niż 1,6 tys. egz.).

Polityka 18.2020 (3259) z dnia 27.04.2020; Do i od redakcji; s. 99
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA nieustannie numerem jeden"
Reklama