O Polityce

POLITYKA numerem jeden

POLITYKA niezmiennie liderem sprzedaży

Wśród tygodników opinii POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania. Wśród tygodników opinii POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania. Polityka

Miło nam kolejny raz poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w (już pandemicznym) kwietniu bieżącego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Ze średnim wynikiem 90 tys. sprzedanych egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym pismem w segmencie. Na drugim miejscu – ze średnią sprzedażą wynoszącą nieco ponad 73 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Pozostałe tytuły zostały daleko w tyle. Tygodnik „Sieci”, który uplasował się na trzecim miejscu w zestawieniu, sprzedawał średnio 38 tys. egz., „Do Rzeczy” – 29 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 27 tys. egz., „Gazeta Polska” – 20 tys. egz. Największy katolicki tygodnik „Gość Niedzielny” odnotował w kwietniu sprzedaż 66 tys. egz. wobec 100 tys. w styczniu.

Wśród tygodników opinii POLITYKA dominuje także w sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania. W kwietniu po raz kolejny odnotowaliśmy duży – bo w porównaniu do kwietnia 2019 r. prawie 50-proc. – wzrost sprzedaży wydań cyfrowych. Już prawie 20 tys. nabywców korzysta z cyfrowych subskrypcji.

Polityka 26.2020 (3267) z dnia 23.06.2020; Do i od redakcji; s. 91
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA numerem jeden"
Reklama