Miło nam kolejny raz poinformować, że według najnowszych danych Audytu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w pierwszym półroczu 2020 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 90,4 tys. egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu zestawienia – ze średnią sprzedażą na poziomie 71,7 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Z kolei na trzecim – tygodnik „Sieci”, który w pierwszej połowie roku sprzedawał średnio 36,6 tys. egz. Pozostałe tytuły odnotowały jeszcze gorsze wyniki. I tak: sprzedaż „Do Rzeczy” wynosiła w tym czasie 28,6 tys. egz., „Tygodnika Powszechnego” – 26,4 tys. egz., natomiast „Gazety Polskiej” – 21,8 tys. egz.
W samym tylko czerwcu POLITYKA sprzedawała średnio 92,3 tys. egz. i również wyraźnie wyprzedzała konkurencję. Dla porównania: „Newsweek” sprzedawał wówczas średnio 78,6 tys. egz., „Sieci” – 38,1 tys. egz., „Do Rzeczy” – 27,8 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 30 tys. egz., „Gazeta Polska” – 22,9 tys. egz.
Nasz tygodnik POLITYKA pozostaje również liderem segmentu pod względem liczby sprzedanych wydań elektronicznych. Od stycznia do czerwca bieżącego roku sprzedawaliśmy ich średnio 17,7 tys. egz., czyli o 10 tys. więcej niż – drugi w rankingu – „Newsweek” (7,6 tys. egz.). Pozostałe tytuły notowały wyniki na poziomie: „Do rzeczy” – 5,8 tys. egz., „Sieci” – 4,4 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 1,9 tys. egz., „Gazeta Polska” – 1 tys. egz.