Przejdź do treści
Reklama
Reklama
O Polityce

POLITYKA numerem jeden

POLITYKA pozostaje liderem segmentu pod względem liczby sprzedanych wydań elektronicznych. POLITYKA pozostaje liderem segmentu pod względem liczby sprzedanych wydań elektronicznych. Polityka

Miło nam kolejny raz poinformować, że według najnowszych danych Audytu Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w pierwszym półroczu 2020 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 90,4 tys. egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie. Na drugim miejscu zestawienia – ze średnią sprzedażą na poziomie 71,7 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Z kolei na trzecim – tygodnik „Sieci”, który w pierwszej połowie roku sprzedawał średnio 36,6 tys. egz. Pozostałe tytuły odnotowały jeszcze gorsze wyniki. I tak: sprzedaż „Do Rzeczy” wynosiła w tym czasie 28,6 tys. egz., „Tygodnika Powszechnego” – 26,4 tys. egz., natomiast „Gazety Polskiej” – 21,8 tys. egz.

W samym tylko czerwcu POLITYKA sprzedawała średnio 92,3 tys. egz. i również wyraźnie wyprzedzała konkurencję. Dla porównania: „Newsweek” sprzedawał wówczas średnio 78,6 tys. egz., „Sieci” – 38,1 tys. egz., „Do Rzeczy” – 27,8 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 30 tys. egz., „Gazeta Polska” – 22,9 tys. egz.

Nasz tygodnik POLITYKA pozostaje również liderem segmentu pod względem liczby sprzedanych wydań elektronicznych. Od stycznia do czerwca bieżącego roku sprzedawaliśmy ich średnio 17,7 tys. egz., czyli o 10 tys. więcej niż – drugi w rankingu – „Newsweek” (7,6 tys. egz.). Pozostałe tytuły notowały wyniki na poziomie: „Do rzeczy” – 5,8 tys. egz., „Sieci” – 4,4 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 1,9 tys. egz., „Gazeta Polska” – 1 tys. egz.

Polityka 35.2020 (3276) z dnia 25.08.2020; Do i od Redakcji; s. 91
Reklama