O Polityce

POLITYKA niezmiennie numerem 1

POLITYKA wciąż liderem sprzedaży

W lipcu POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. W lipcu POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy również w lipcu POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 97,7 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym pismem w segmencie, a sprzedaż naszego tytułu w stosunku do lipca 2019 r. wzrosła o ponad 6 proc. Jeden z lipcowych numerów, wydany tuż przed II turą wyborów prezydenckich, osiągnął dawno nienotowaną wśród tygodników opinii sprzedaż na poziomie ponad 100 tys. egz.

Na drugim miejscu zestawienia – ze średnią sprzedażą na poziomie 77,5 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Pozostałe tytuły nie przekroczyły progu 40 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy: tygodnik „Sieci” sprzedawał średnio 38,9 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28,2 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 27,5 tys. egz., natomiast „Gazeta Polska” – 23,5 tys. egz.

Warto odnotować, że w lipcu prawie wszystkie tygodniki (oprócz „Do Rzeczy” i „Sieci”) zanotowały wyższą sprzedaż niż w ubiegłym roku. Wpływ na to miało zainteresowanie kampanią prezydencką.

POLITYKA nadal dominuje również wśród tygodników opinii w sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania. W lipcu odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 20,3 tys. egz. Dla porównania: „Newsweek” sprzedawał w tym czasie średnio 12,3 tys. egz., „Sieci” – 6,4 tys. egz., „Do Rzeczy” – 3,6 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” oraz „Gazeta Polska” – poniżej 2 tys. cyfrowych egz.

Polityka 39.2020 (3280) z dnia 22.09.2020; Do i od redakcji; s. 82
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA niezmiennie numerem 1"
Reklama