Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy we wrześniu bieżącego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 92,4 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym pismem wśród tygodników opinii.
Na drugim miejscu zestawienia – ze średnią sprzedażą na poziomie 73,8 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Inne tytuły z segmentu zostały daleko w tyle, a ich sprzedaż egzemplarzowa wynosiła: „Sieci” – 38,2 tys. egz., „Do Rzeczy” – 27,5 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25,9 tys. egz., „Gazeta Polska” – 23,3 tys. egz.
POLITYKA niezmiennie dominuje również pod względem sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania. Wrzesień zamknęliśmy z wynikiem 19,9 tys. egz. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał średnio 12,6 tys. egz., „Sieci” – 6,7 tys. egz., „Do rzeczy” – 3,6 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” mniej niż 2 tys.