O Polityce

POLITYKA numerem jeden

POLITYKA niezmiennie liderem sprzedaży

Z wynikiem 92,4 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy we wrześniu byliśmy najchętniej kupowanym pismem wśród tygodników opinii. Z wynikiem 92,4 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy we wrześniu byliśmy najchętniej kupowanym pismem wśród tygodników opinii. Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy we wrześniu bieżącego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 92,4 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym pismem wśród tygodników opinii.

Na drugim miejscu zestawienia – ze średnią sprzedażą na poziomie 73,8 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Inne tytuły z segmentu zostały daleko w tyle, a ich sprzedaż egzemplarzowa wynosiła: „Sieci” – 38,2 tys. egz., „Do Rzeczy” – 27,5 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25,9 tys. egz., „Gazeta Polska” – 23,3 tys. egz.

POLITYKA niezmiennie dominuje również pod względem sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania. Wrzesień zamknęliśmy z wynikiem 19,9 tys. egz. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał średnio 12,6 tys. egz., „Sieci” – 6,7 tys. egz., „Do rzeczy” – 3,6 tys. egz., natomiast „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” mniej niż 2 tys.

Polityka 48.2020 (3289) z dnia 24.11.2020; Do i od redakcji; s. 90
Oryginalny tytuł tekstu: "POLITYKA numerem jeden"
Reklama