Miło nam kolejny raz poinformować, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w październiku 2020 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 92,5 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy byliśmy tym samym najchętniej kupowanym pismem w segmencie.
Na drugim miejscu zestawienia ZKDP – ze średnią sprzedażą na poziomie 72,9 tys. egz. – znalazł się „Newsweek”. Sprzedaż egzemplarzowa pozostałych tytułów była zdecydowanie niższa. I tak: tygodnik „Sieci” sprzedawał średnio 36,6 tys. egz., „Do Rzeczy” – 27,1 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25,6 tys. egz., natomiast „Gazeta Polska” – 21,8 tys. egz.
POLITYKA jest również liderem sprzedaży tzw. cyfrowych form rozpowszechniania wśród tygodników opinii. W październiku 2020 r. odnotowaliśmy sprzedaż na poziomie 20 tys. egz. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał średnio 12,8 tys. egz., „Sieci” – 6,8 tys. egz., „Do Rzeczy” – 3,6 tys. egz., zaś „Tygodnik Powszechny” i „Gazeta Polska” poniżej 2 tys. cyfrowych egzemplarzy.
REDAKCJA