POLITYKA najchętniej kupowanym tygodnikiem w 2020 r.!
POLITYKA liderem sprzedaży w 2020 r.!
Z dumą informujemy, że według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA odnotowała w ubiegłym roku najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce z wynikiem 93 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.
Na drugim miejscu w zestawieniu ZKDP uplasował się „Newsweek”, który w 2020 r. sprzedawał średnio 75,5 tys. egz. Pozostałe tytuły znalazły się daleko w tyle – żaden z nich nie przekroczył nawet granicy 40 tys. egz. I tak: pismo braci Karnowskich „Sieci” osiągało średnią sprzedaż na poziomie 37,6 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28,3 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 26,4 tys. egz., natomiast „Gazeta Polska” – 22,5 tys. egz.
Nasz tygodnik zdeklasował konkurencję również pod względem sprzedaży wydań cyfrowych. W 2020 r. POLITYKA – głównie za sprawą Polityki Cyfrowej i wydań na iPada – sprzedawała średnio 19 tys. egz. Sprzedaż cyfrowych wydań „Newsweeka” wynosiła w tym czasie średnio 10,5 tys. egz.; żaden z pozostałych tytułów nie przekroczył progu 6 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.
Pozycję lidera segmentu potwierdzają także wyniki z grudnia 2020 r. – końcówkę ubiegłego roku POLITYKA jako jedyna zamknęła z wynikiem ponad 100 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy, a wydanie świąteczne osiągnęło rekordową wśród tygodników sprzedaż ponad 126 tys. egz. Dalej był „Newsweek” ze średnią sprzedażą na poziomie 91,4 tys. egz., „Sieci” – 41,3 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 29,9 tys. egz., „Do Rzeczy” – 29,2 tys. egz. oraz „Gazeta Polska” – 23,6 tys. egz.
Dziękujemy, że jesteście Państwo z nami!