O Polityce

POLITYKA wyróżniona za strategię

POLITYKA wyróżniona w raporcie miesięcznika „Media Marketing Polska”. POLITYKA wyróżniona w raporcie miesięcznika „Media Marketing Polska”. materiały prasowe
POLITYKA otrzymała wyróżnienie w raporcie „Wydawcy 2021” przygotowanym przez miesięcznik „Media Marketing Polska”.

Jak podkreślono w raporcie, rynek prasowy „ma za sobą jeden z najtrudniejszych i najdziwniejszych okresów w ostatnim ćwierćwieczu”, głównie z powodu pandemii Covid-19, ale nie tylko. „Kryzys zawsze obnaża to, co słabe, ale jednocześnie pozwala zbudować coś nowego. Wygląda na to, że nasi wydawcy z tego skorzystali, reformując to, co można było zreformować, tnąc to, co wydawać się może niepotrzebne, a także inwestując w to, co nowe, przyszłościowe i atrakcyjne” – zauważono. Przyznając wyróżnienie POLITYCE, autorzy raportu zwracali uwagę na strategię naszego wydawnictwa: „Przemyślane poszerzenie portfolio – przejęcie dwóch pism popularnonaukowych, systematyczna cyfryzacja biznesu, wysoka jakość kontentu mediowego – za to warto docenić wydawcę POLITYKI”.

Uruchomienie nowej, bogatej w treści audio, aplikacji POLITYKI, wzmocnienie pionu internetowego, rozwój serwisu Polityka.pl, inwestycje w infrastrukturę i technologię – to tylko niektóre z aktywności naszego wydawnictwa, o których wspominają autorzy raportu. „Jednak największe wrażenie zrobiły zakupy wydawcy. Wydawnictwo POLITYKA znacznie powiększyło bowiem swoje portfolio. Przejęło wydawanie dwóch miesięczników popularnonaukowych »Wiedza i Życie« i »Świat Nauki/Scientific American«. Wiązać to należy z zapowiadaną wcześniej strategią wzmacniania portfolio wydawnictwa o tytuły, które oferują swoim czytelnikom wysokiej jakości treści. (…) Ostatnio – nie tylko przez pandemię – przyzwyczajeni jesteśmy raczej do uszczuplania portfolio tytułów czy wręcz znikania wydawców z polskiego rynku. Tym bardziej odważny ruch kierownictwa POLITYKI warto zauważyć i docenić” – napisano.

Polityka 20.2021 (3312) z dnia 11.05.2021; Do i od redakcji; s. 90
Reklama
Reklama