Miło nam poinformować, że POLITYKA pozostaje niezmiennie najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce. Według najnowszych danych spółki Polskie Badania Czytelnictwa* w pierwszym półroczu bieżącego roku POLITYKA sprzedawała średnio 93,7 tys. egz., czyli o blisko 4 proc. więcej niż w pierwszej połowie 2020 r. – był to zarazem jedyny wzrost w segmencie; pozostałe tygodniki odnotowały kilkuprocentowe spadki w stosunku do pierwszego półrocza ubiegłego roku. Na drugim miejscu zestawienia PBC tradycyjnie znalazł się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą na poziomie 71 tys. egz. Na kolejnych zaś: „Sieci” z wynikiem 35,7 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 25,2 tys. egz. oraz „Gazeta Polska” – 20,8 tys. egz.
POLITYKA nie ma sobie równych także pod względem sprzedaży e-wydań – w pierwszej połowie 2021 r. sprzedawaliśmy średnio 22,2 tys. egz. e-wydań. Dla porównania „Newsweek” sprzedawał w tym czasie 13 tys. egz., „Sieci” – 7,2 tys. egz., zaś pozostałe tytuły nawet nie wybiły się ponad próg 5 tys. egz.
W samym tylko czerwcu POLITYKA sprzedawała średnio 92,3 tys. egzemplarzy, wyprzedzając w sprzedażowej rywalizacji „Newsweek” o ponad 25 tys. egz. (średnia sprzedaż „Newsweeka” wynosiła w tym czasie 66,8 tys. egz.). Pozostałe tytuły jak zwykle pozostały daleko w tyle. Sprzedaż tygodnika braci Karnowskich „Sieci” wynosiła w czerwcu średnio 33,7 tys. egz., „Do Rzeczy” – 27 tys. egz., „Tygodnika Powszechnego” – 22,9 tys. egz., natomiast „Gazety Polskiej” – 19,4 tys. egz. Warto zauważyć, że sprzedaż POLITYKI jest wyższa niż trzech głównych tygodników prawicowych łącznie.