Według najnowszych danych spółki Polskie Badania Czytelnictwa w sierpniu bieżącego roku POLITYKA sprzedawała średnio ponad 98 tys. egz., czyli o blisko 3 proc. więcej niż w sierpniu 2020 r. – był to zarazem jedyny wzrost w segmencie; pozostałe tygodniki odnotowały kilkuprocentowe spadki w stosunku do sierpnia ubiegłego roku. Po doliczeniu sprzedaży na nośnik Kindle POLITYKA przekroczyła próg 100 tys. egzemplarzy średnio na wydanie.
Na drugim miejscu zestawienia PBC tradycyjnie znalazł się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą na poziomie 74,4 tys. egz. Na kolejnych zaś: „Sieci” z wynikiem 34,2 tys. egz., „Do Rzeczy” – 28,4 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 24 tys. egz. oraz „Gazeta Polska” – 20 tys. egz.
POLITYKA jest liderem także pod względem sprzedaży e-wydań – w sierpniu 2021 r. sprzedawaliśmy średnio 22,6 tys. egzemplarzy e-wydań. Dla porównania: „Newsweek” 11,1 tys. egz., „Sieci” – 5,3 tys. egz., zaś pozostałe tytuły poniżej 5 tys. egz.