O Polityce

Władza wynagradza

Wydatki na promocję spółek Skarbu Państwa w 2021 r. wyniosły 1,24 mld zł. Wydatki na promocję spółek Skarbu Państwa w 2021 r. wyniosły 1,24 mld zł. Shutterstock

Jak donosi branżowy portal „Presserwis”, w 2021 r. spółki Skarbu Państwa wydały na reklamy w mediach o 7 proc. więcej niż w 2020 r. – tak wynika z danych cennikowych firmy Kantar zanalizowanych przez prof. Tadeusza Kowalskiego, medioznawcę z Uniwersytetu Warszawskiego.

W latach 2016–20 państwowe firmy wydały na reklamy ponad 5,8 mld zł. Liderami wydatków pozostają: Totalizator Sportowy, PKN Orlen, Polfa Warszawa i Pekao.

Wydatki reklamowe rządu i urzędów centralnych, które w 2020 r.

Polityka 17.2022 (3360) z dnia 19.04.2022; Do i od Redakcji; s. 99
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Dołączam

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >