Miło nam poinformować, że według najnowszych danych spółki Polskie Badania Czytelnictwa także w drugim kwartale 2023 r. POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 81,2 tys. średnio sprzedanych wydań była tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie.
Na drugim miejscu w zestawieniu – ze średnią sprzedażą na poziomie 64 tys. egzemplarzy – znalazł się tradycyjnie „Newsweek”. Pozostałe tygodniki społeczno-polityczne zostały daleko w tyle i żaden z nich nie przekroczył nawet granicy 30 tys. egz. Pismo braci Karnowskich „Sieci” odnotowało sprzedaż na poziomie 28,9 tys. egz., tygodnik „Do Rzeczy” sprzedawał średnio 27,1 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” – 21,4 tys. egz., natomiast „Gazeta Polska” – 17,2 tys. egz.
POLITYKA jest liderem pod względem sprzedaży wydań cyfrowych, tzw. e-wydań. Nasz tygodnik sprzedawał w drugim kwartale 2023 r. średnio 24,3 tys. egz. Polityki Cyfrowej. Drugie miejsce i tu przypadło „Newsweekowi” – 18,1 tys. egz. Żaden z pozostałych tytułów nie przekroczył natomiast progu 8 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.
Również w poszczególnych miesiącach drugiego kwartału 2023 r. POLITYKA, osiągając najwyższą średnią sprzedaż, pozostawała na pierwszym miejscu tygodników opinii.