Z dumą odnotowujemy, że kolejny rok z rzędu POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Według najnowszych danych spółki Polskie Badania Czytelnictwa ubiegły rok zamknęliśmy z wynikiem 81,8 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.
Na drugim miejscu w zestawieniu – ze średnią sprzedażą na poziomie 63 tys. egz. – tradycyjnie znalazł się „Newsweek”. Pozostałe tygodniki społeczno-polityczne zostały daleko w tyle – żaden z nich nie przekroczył granicy 30 tys. egz. Pismo braci Karnowskich „Sieci” odnotowało sprzedaż na poziomie 29 tys. egz., niewiele mniejszą sprzedaż miało „Do Rzeczy” – 27,7 tys. egz., dalej były: „Tygodnik Powszechny” – z wynikiem 21,6 tys. egz., oraz „Gazeta Polska”, której sprzedaż wyniosła 17,8 tys. egz.
POLITYKA jest także liderem pod względem sprzedaży wydań cyfrowych. Nasz tygodnik, głównie za sprawą Polityki Cyfrowej, sprzedawał w 2023 r. średnio 24,6 tys. egz. Drugie miejsce i tu przypadło „Newsweekowi”, który odnotował wynik 18 tys. egz. Natomiast żaden z pozostałych tytułów nie przekroczył progu 8 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.