Przejdź do treści
Reklama
Reklama
O Polityce

„Polityka” niezmiennie numerem 1

„Polityka” numerem jeden wśród tygodników opinii „Polityka” numerem jeden wśród tygodników opinii Polityka

Miło nam poinformować, że według najnowszych danych spółki Polskie Badania Czytelnictwa również w drugim kwartale 2025 r. „Polityka” odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Z wynikiem 73,4 tys. średnio sprzedanych wydań była tym samym najchętniej kupowanym tytułem w segmencie.

Na drugim miejscu w zestawieniu tradycyjnie znalazł się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą na poziomie 52,4 tys. egz. Pozostałe tygodniki społeczno-polityczne i tym razem zostały daleko w tyle: „Gazeta Polska” sprzedawała średnio 23,9 tys. egz., „Do Rzeczy” – 25,3 tys. egz., „Sieci” – 24,1 tys. egz., „Tygodnik Powszechny” zaś – 20,7 tys. egz.

„Polityka” wypada również najlepiej pod względem sprzedaży wydań cyfrowych (tzw. e-wydań). Głównie za sprawą Polityki Cyfrowej w drugim kwartale roku zanotowaliśmy średnią sprzedaż na poziomie 26,8 tys. egz. Drugie miejsce i tu przypadło „Newsweekowi” – 16,9 tys. egz. Natomiast żaden z pozostałych tytułów nie przekroczył progu 7,3 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy.

Polityka 36.2025 (3530) z dnia 02.09.2025; Do i od Redakcji; s. 93
Reklama
Reklama