Prezentownik

Stawiamy na przeżycia

. . Mieszko Piętka / AKPA
Dziś coraz chętniej stawiamy nie na klasyczne prezenty, ale na wartościowe doświadczenia i udział we wspólnych działaniach

Zainteresowanie, uwaga, a przede wszystkim wspólnie spędzony czas to najcenniejsze i najbardziej pożądane prezenty na święta. Potwierdzają to badania Instytutu Badawczego Danae, które pokazują, że tylko 17 proc. ankietowanych ocenia otrzymane upominki jako zdecydowanie przydatne. Duża część pozostałych podarunków trafia do szuflady lub śmietnika.

W kancelarii Dentons kolejny już rok świadomie rezygnujemy z kartek i tradycyjnych prezentów świątecznych, szukając formuły adekwatnej do obecnej sytuacji. Na gromadzenie doświadczeń i przeżyć stawiamy nie tylko raz w roku. W 2021 r. obchodzimy 30-lecie Dentons w Polsce. Zamiast hucznej imprezy dla wąskiej grupy odbiorców, zorganizowaliśmy cykl projektów społecznych, do których zapraszaliśmy klientów, partnerów biznesowych, pracowników, współpracowników, a także naszych sąsiadów, mieszkańców Warszawy. W ramach inicjatywy #1YearChallange wspólnie z nami angażowali się oni w działania z zakresu edukacji, kultury, sztuki, ekologii, wspierali też lokalne społeczności.

Chris Niedenthal podpisujący zdjęcia podczas wernisażu wystawy „Moje Miasto”Mieszko Piętka/AKPAChris Niedenthal podpisujący zdjęcia podczas wernisażu wystawy „Moje Miasto”

Po roku wypełnionym aktywnościami mamy pewność, że była to dobra decyzja, a opinie naszych pracowników, klientów i przyjaciół kancelarii pokazują, że możliwość bezpośredniej rozmowy z Tadeuszem Rolke, Agatą Grzybowską czy Chrisem Niedenthalem, odkrywanie Powiśla oczami Mariusza Szczygła, spacer po Warszawie śladami Ireny Kwiatkowskiej lub prof. Zbigniewa Religi czy nowy mural na mapie stolicy autorstwa Piotra Młodożeńca mogą być ciekawsze i cenniejsze niż kolejny okolicznościowy upominek.

Mamy nadzieję, że takie niestandardowe podejście do świętowania, będzie stanowić zachętę dla innych. Szanując tradycję, możemy szukać nowoczesnych form dialogu, współpracy i budowania relacji, by koncentrować się na wspólnych doświadczeniach.

Materiał Partnera

Reklama

Polityka. Dajemy pełny obraz.

Czytaj, słuchaj, odkrywaj świat!

Subskrybuj
Reklama