Kraj

PSL stawia na PR

Tomasz Jędrzejczak (PSL) - szef Koła Marketingu Politycznego i Public Relations przy Naczelnym Komitecie Wykonawczym partii. Tomasz Jędrzejczak (PSL) - szef Koła Marketingu Politycznego i Public Relations przy Naczelnym Komitecie Wykonawczym partii. materiały prasowe

W PSL – przy najważniejszym organie decyzyjnym partii, czyli Naczelnym Komitecie Wykonawczym – powstało właśnie Koło Marketingu Politycznego i Public Relations. – Będziemy ustalać strategię marketingową naszej partii. Będziemy uczyć korzystania z Twittera, Facebooka i prowadzenia dobrych blogów – mówi Tomasz Jędrzejczak (PSL), szef koła i minister ds. kontaktów Kancelarii Premiera z parlamentem. Dodaje, że dziś koło ma 25 członków, ale chce mieć więcej. Przez najbliższe kilka miesięcy będą uświadamiać członków partii, jak ważna jest komunikacja z elektoratem przez media społecznościowe. – Prezes Janusz Piechociński jest mistrzem korzystania z Facebooka i chcemy, żeby nasi działacze poszli w jego ślady – mówi Jędrzejczak. Od trzech lat działa inne statutowe „środowiskowe koło” PSL. Nazywa się Koło Służby Zagranicznej i szkoli działaczy z protokołu dyplomatycznego z nadzieją, że uda się wychować i rozesłać po świecie ambasadorów przywiązanych do tradycji ludowej.

Polityka 09.2013 (2897) z dnia 26.02.2013; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 11
Reklama

Czytaj także

null
Świat

Izrael kontra Iran. Wielka bitwa podrasowanych samolotów i rakiet. Który arsenał będzie lepszy?

Na Bliskim Wschodzie trwa pojedynek dwóch metod prowadzenia wojny na odległość: kampanii precyzyjnych ataków powietrznych i salw rakietowych pocisków balistycznych. Izrael ma dużo samolotów, ale Iran jeszcze więcej rakiet. Czyj arsenał zwycięży?

Marek Świerczyński, Polityka Insight
15.06.2025
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną