Według opublikowanych właśnie danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, POLITYKA w pierwszych trzech kwartałach 2013 r. była najlepiej sprzedającym się tygodnikiem opinii w Polsce. Nasz tygodnik – ze średnią sprzedażą 126,9 tys. egz. – wyprzedził „Newsweek” (126,8 tys. egz.), którego sprzedaż notabene jest regularnie wzmacniana poprzez dołączanie numeru do filmów fabularnych. W tyle pozostawiliśmy też inne tytuły z segmentu tygodników społeczno-politycznych. Sprzedaż POLITYKI była o 30 tys. egz. wyższa od sprzedaży „wSieci” (96,6 tys. egz.), o 36 tys. egz. lepsza od wyniku „Do Rzeczy” (91 tys. egz.) i dwa razy wyższa od sprzedaży „Wprost” (63 tys. egz.).
W samym tylko wrześniu POLITYKA sprzedawała średnio 127 011 egz. Na drugim miejscu ze sprzedażą 126 854 egz. uplasował się „Newsweek”. Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi „wSieci”, którego sprzedaż spadła – po raz pierwszy od debiutu rynkowego – poniżej 85 tys. egz. (83 453 egz.). Poza podium znalazły się „Do Rzeczy” i „Wprost” (ze średnią sprzedażą odpowiednio: 79 271 egz. i 61 572 egz.).