Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Kraj

Polityka numerem 1

Facebook

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w okresie styczeń–październik 2013 r. POLITYKA miała najwyższą sprzedaż w segmencie tygodników opinii. Średnia sprzedaż naszego tytułu w tym czasie wyniosła 127,1 tys. egz. i była nieco wyższa od sprzedaży w analogicznym okresie 2012 r. Uwzględniając jednak dodatkowo tzw. sprzedaż mutacji cyfrowych (POLITYKA w wydaniu na Kindle – sprzedaż powyżej 3 tys. egz. każdego miesiąca), średnia sprzedaż POLITYKI w okresie styczeń–październik 2013 r. wyniosła ponad 130 tys. egz.

Na drugim miejscu zestawienia znalazł się „Newsweek” ze sprzedażą 126,6 tys. egz. Ten poziom sprzedaży udało się wydawcy „Newsweeka” osiągnąć dzięki dołączaniu popularnych filmów do wybranych numerów tygodnika. Trzecie miejsce przypadło tygodnikowi „wSieci”, którego sprzedaż wyniosła 96 tys. egz. Poza podium znalazły się: „Do Rzeczy” (89 tys. egz.) i „Wprost” (63 tys. egz. – spadek o 15 proc.).

W samym tylko październiku POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem społeczno-politycznym w Polsce. Z wynikiem 128,4 tys. egz. odnotowaliśmy wzrost sprzedaży o 4,7 proc. w porównaniu z październikiem 2012 r. Na drugim miejscu uplasował się „Newsweek” (ze sprzedażą 125,1 tys. egz.). Pozostałe trzy tytuły w segmencie nie przekroczyły w tym czasie poziomu 90 tys. średnio sprzedanych egzemplarzy („wSieci” – 89,8 tys. egz., „Do Rzeczy” – 71 tys. egz., „Wprost” – 53,7 tys. egz.).

100 tys. fanów POLITYKI na Facebooku!

Polityka 1.2014 (2939) z dnia 26.12.2013; Felietony; s. 111
Reklama