Przejdź do treści
Reklama
Reklama
Kraj

Lider sprzedaży. POLITYKA nr 1

Polityka

Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy POLITYKA po trzech kwartałach 2014 r. notuje najwyższą sprzedaż ogółem spośród wszystkich tygodników społeczno-politycznych w Polsce.

W okresie styczeń–wrzesień POLITYKA sprzedawała średnio 121 346 egzemplarzy. Na drugim miejscu uplasował się „Newsweek” ze średnią sprzedażą 119 716 egz. Trzecie miejsce zajął tygodnik „wSieci” (78 325 egz.). Poza podium znalazły się „Do Rzeczy” (62 275 egz.) oraz „Wprost” (62 090 egz.). Ten ostatni tytuł mimo publikacji w czerwcu i lipcu głośnych tekstów poświęconych aferze taśmowej zanotował spadek sprzedaży o 2,9 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2013 r.

Również wyniki sprzedaży za wrzesień 2014 r. potwierdzają naszą pozycję w segmencie. Średnia sprzedaż POLITYKI w tym czasie wyniosła 117 211 egz. i była o ponad 7 tys. wyższa od sprzedaży „Newsweeka” (drugie miejsce w zestawieniu, średnia sprzedaż na poziomie 110 015 egz.). Pozostałe tygodniki sprzedawały średnio: „wSieci” – 74 628 egz., „Do Rzeczy” – 56 856 egz., „Wprost” – 50 375 egz.

Polityka 48.2014 (2986) z dnia 25.11.2014; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 123
Reklama