Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Kraj

POLITYKA liderem w styczniu!

Polityka

Po wygranej rywalizacji w 2014 r., kiedy to POLITYKA była najchętniej kupowanym tygodnikiem opinii w Polsce, znów potwierdzamy swoją pozycję lidera sprzedaży. Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy w styczniu 2015 r. POLITYKA znów była najlepiej sprzedającym się tytułem w segmencie. Cieszy nas zwłaszcza wyjątkowe zainteresowanie, z jakim spotkało się wydanie POLITYKI z filmem „Miasto 44”. Nasz tygodnik – jako jedyny – odnotował również wzrost sprzedaży w porównaniu ze styczniem 2014 r.

Średnia sprzedaż POLITYKI w pierwszym miesiącu 2015 r. wyniosła 124 322 egzemplarze i była o 4 proc. wyższa niż w styczniu ubiegłego roku. Na drugim miejscu – ze sprzedażą na poziomie 104 636 egz. i z 9-proc. spadkiem – uplasował się „Newsweek”. Na trzecim – tygodnik „wSieci”, który sprzedawał średnio 70 586 egz. i również odnotował spadek o 9 proc. Sprzedaż „Do Rzeczy” wynosiła średnio 50 687 egz. (spadek o 24 proc.), zaś „Wprost” – 43 554 egz. (spadek o 21 proc.).

POLITYKA nie ma sobie równych także pod względem sprzedaży wydań cyfrowych. W styczniu 2015 r. e-wydania naszego tygodnika sprzedawały się średnio na poziomie 9,3 tys. egzemplarzy. Dla porównania „Newsweek ” sprzedawał o ponad połowę mniej e-wydań (4,4 tys. egz.), zaś sprzedaż cyfrowych wydań tygodników „wSieci”, „Do Rzeczy” oraz „Wprost” nie przekroczyła poziomu 1,5 tys. egz. Dodatkowo POLITYKA, jako jedyny z tygodników, udostępnia swoje wydanie przez serwis Amazon.com w wydaniu na czytniki Kindle. Tu sprzedaż POLITYKI wynosi 2,7 tys. egz.

Polityka 13.2015 (3002) z dnia 24.03.2015; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 106
Reklama