Skuteczna komunikacja w urzędach
Czy dzięki szkoleniom urząd rzeczywiście będzie „bliżej obywatela”?
Iurii Sokolov/PantherMedia

Czy dzięki szkoleniom urząd rzeczywiście będzie „bliżej obywatela”?

435 230 złotych chce do września wydać Kancelaria Premiera na przeszkolenie 2237 pracowników z 2 tys. urzędów na temat: „Jak skutecznie się komunikować – urząd bliżej obywatela”. Standardy obsługi obywateli w urzędach mają się poprawić w zakresie: komunikacji werbalnej (jasność i zrozumiałość komunikatów, dostosowanie języka do odbiorcy); komunikacji niewerbalnej; rodzajów zakłóceń występujących w komunikacji; struktury rozmowy (nawiązanie kontaktu, rozpoznanie sprawy, załatwienie sprawy, zakończenie rozmowy, pożegnanie); zasad skutecznej komunikacji, w tym z osobami w kryzysie emocjonalnym.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj