Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Kraj

POLITYKA najchętniej kupowana!

Polityka

Miło nam poinformować, że w pierwszym półroczu bieżącego roku POLITYKA odnotowała najwyższą sprzedaż spośród wszystkich tygodników opinii w Polsce. Według najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż POLITYKI w okresie styczeń–czerwiec 2015 r. wyniosła 119 tys. egzemplarzy i była tylko nieznacznie niższa od sprzedaży w pierwszej połowie ubiegłego roku (1,8 proc.).

Na drugim miejscu w zestawieniu ZKDP znalazł się „Newsweek” – ze średnią sprzedażą 111 tys. egz. (spadek o 7,4 proc. w stosunku do pierwszego półrocza 2014 r.). Na trzecim miejscu uplasował się tygodnik „wSieci”, który sprzedawał średnio 75 tys. egz. (spadek o 5,3 proc.). Poza podium znalazły się tygodniki „Do Rzeczy” oraz „Wprost” ze średnią sprzedażą na poziomie odpowiednio: 53 tys. egz. (spadek o 17 proc.) i 44 tys. egz. (spadek o 28 proc.).

W samym tylko czerwcu br. POLITYKA sprzedawała średnio 120 tys. egz., czyli o 11 tys. więcej niż „Newsweek” (109 tys. egz.) i o 39 tys. więcej niż „wSieci” (81 tys. egz.). Dystans między POLITYKĄ i pozostałymi tytułami był jeszcze większy – tygodnik „Do Rzeczy” sprzedawał w czerwcu średnio 54 tys. egz., czyli o 66 tys. mniej niż POLITYKA, natomiast różnica między sprzedażą „Wprost” (37 tys. egz.) i POLITYKI wynosiła aż 83 tys. egz.

Warto nadmienić, że POLITYKA jest również liderem sprzedaży tzw. e-wydań (czyli wydań na nośniki cyfrowe). Średnia sprzedaż e-wydań naszego tygodnika w pierwszej połowie 2015 r.

Polityka 35.2015 (3024) z dnia 25.08.2015; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 98
Reklama