Kraj

Cyfryzacja po polsku

Tylko 22 proc. Polaków deklaruje, że robiło zakupy przez internet, w Europie to przeciętnie 41 proc. Tylko 22 proc. Polaków deklaruje, że robiło zakupy przez internet, w Europie to przeciętnie 41 proc. gerasimov / PantherMedia

60 proc. polskich firm, które mają stronę w internecie (a mają prawie wszystkie), przedstawia na niej katalog produktów z cenami, także z możliwością zakupu lub zamówienia. W Europie tę opcję udostępnia 53 proc. firm, a np. w Wielkiej Brytanii – tylko 27 proc. Najmniej takich przedsiębiorstw jest w Rumunii – 24 proc., a najwięcej w Estonii – 73 proc. Dla porównania: tylko 22 proc. Polaków deklaruje, że robiło zakupy przez internet, w Europie to przeciętnie 41 proc.

Polityka 10.2016 (3049) z dnia 01.03.2016; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 7

Czytaj także

Nauka

Blue monday. Dlaczego ten koncept nie ma sensu?

20 stycznia 2020 – w ten dzień wypada w tym roku tzw. blue monday, trzeci poniedziałek stycznia, zwany także „najbardziej depresyjnym dniem roku”. Termin zrobił zawrotną karierę w mediach, ale pojawia się też w publikacjach naukowych. Czy słusznie?

Marcin Nowak
20.01.2020