Cyfryzacja po polsku
Tylko 22 proc. Polaków deklaruje, że robiło zakupy przez internet, w Europie to przeciętnie 41 proc.
gerasimov/PantherMedia

Tylko 22 proc. Polaków deklaruje, że robiło zakupy przez internet, w Europie to przeciętnie 41 proc.

60 proc. polskich firm, które mają stronę w internecie (a mają prawie wszystkie), przedstawia na niej katalog produktów z cenami, także z możliwością zakupu lub zamówienia. W Europie tę opcję udostępnia 53 proc. firm, a np. w Wielkiej Brytanii – tylko 27 proc. Najmniej takich przedsiębiorstw jest w Rumunii – 24 proc., a najwięcej w Estonii – 73 proc. Dla porównania: tylko 22 proc. Polaków deklaruje, że robiło zakupy przez internet, w Europie to przeciętnie 41 proc.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj