Kraj

Zielona wsypa

Sto milionów złotych rocznie (!) będzie nas kosztowała Polska Fundacja Narodowa. Jej celem ma być promocja i poprawa wizerunku Polski za granicą.

Nie będzie już mowy o Polsce w ruinie, bezbronnej i spustoszonej. Zamiast tego będziemy pokazywać Polskę piękną, przyjazną i ambitną, w której są możliwości, wspaniali ludzie i pomysły – jak powiedziała premier Szydło. Inicjator PFN, minister Jackiewicz, mówi, że problemem są krzywdzące stereotypy, które psują nasz wizerunek. A walka ze stereotypami musi kosztować. Już zatrudniono ważną, międzynarodową firmę prawniczą, a do tego – zgodnie z wolą prezesa Kaczyńskiego – dojdzie ważna agencja PR.

Polityka 30.2016 (3069) z dnia 19.07.2016; Felietony; s. 94

Czytaj także

Kultura

„Motel Polska”, czyli perwersyjna propaganda PiS

O nie, „Motel Polska” to nie jest produkcja żenująca. Nie jest obciachem, popisem złego gustu i amatorszczyzny. To produkt jak najbardziej przemyślany, diablo przewrotny i wyrachowany.

Jan Hartman
01.12.2020