„Polityka”. Dajemy pełny obraz.

Czytaj, słuchaj, odkrywaj świat!

SUBSKRYBUJ
Kraj

Zielona wsypa

Sto milionów złotych rocznie (!) będzie nas kosztowała Polska Fundacja Narodowa. Jej celem ma być promocja i poprawa wizerunku Polski za granicą.

Nie będzie już mowy o Polsce w ruinie, bezbronnej i spustoszonej. Zamiast tego będziemy pokazywać Polskę piękną, przyjazną i ambitną, w której są możliwości, wspaniali ludzie i pomysły – jak powiedziała premier Szydło. Inicjator PFN, minister Jackiewicz, mówi, że problemem są krzywdzące stereotypy, które psują nasz wizerunek. A walka ze stereotypami musi kosztować. Już zatrudniono ważną, międzynarodową firmę prawniczą, a do tego – zgodnie z wolą prezesa Kaczyńskiego – dojdzie ważna agencja PR.

Polityka 30.2016 (3069) z dnia 19.07.2016; Felietony; s. 94
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Agnieszka Graff i Elżbieta Korolczuk dla „Polityki”: Prawica nauczyła się grać w gender

Rozmowa z Agnieszką Graff i Elżbietą Korolczuk o kobietach, które na ulicach pokazują nowy feminizm, i mężczyznach zakażonych ultrakonserwatyzmem.

Katarzyna Czarnecka
01.12.2021