Kraj

Poczta czyści pocztę

Poczta Polska porządkuje swoją ofertę handlową

Z urzędów pocztowych zostanie wycofanych 1400 różnych rodzajów produktów. Z urzędów pocztowych zostanie wycofanych 1400 różnych rodzajów produktów. Tadeusz Późniak / Polityka

Poczta Polska rezygnuje ze sprzedażowej strategii – szwarc, mydło i powidło. Placówki pocztowe, zarzucone setkami przypadkowych i najczęściej mało atrakcyjnych produktów, już niedługo mają być jedynie złym wspomnieniem. Firma od kilku tygodni porządkuje oferowany przez siebie asortyment i usuwa z niego produkty, które tygodniami zalegały na półkach, a później na zapleczu. Po inwentaryzacji okazało się, że w magazynach spółki czeka towar wart prawie 50 mln zł, a właściciele wcale nie śpieszą się, żeby go odbierać.

Polityka 12.2018 (3153) z dnia 20.03.2018; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 8
Oryginalny tytuł tekstu: "Poczta czyści pocztę"

Czytaj także

Kultura

Wielki Janusz Gajos. Mówi, a ludzie go słuchają

Kluczowe postaci w „Klerze” i „Kamerdynerze”, do tego kilka ról w Teatrze Narodowym i kolejne filmy w przygotowaniu. Od Janusza Gajosa zależy dziś w polskiej kulturze więcej niż kiedykolwiek.

Aneta Kyzioł
25.09.2018