Poczta Polska porządkuje swoją ofertę handlową

Poczta czyści pocztę
Z urzędów pocztowych zostanie wycofanych 1400 różnych rodzajów produktów.
Tadeusz Późniak/Polityka

Z urzędów pocztowych zostanie wycofanych 1400 różnych rodzajów produktów.

Poczta Polska rezygnuje ze sprzedażowej strategii – szwarc, mydło i powidło. Placówki pocztowe, zarzucone setkami przypadkowych i najczęściej mało atrakcyjnych produktów, już niedługo mają być jedynie złym wspomnieniem. Firma od kilku tygodni porządkuje oferowany przez siebie asortyment i usuwa z niego produkty, które tygodniami zalegały na półkach, a później na zapleczu. Po inwentaryzacji okazało się, że w magazynach spółki czeka towar wart prawie 50 mln zł, a właściciele wcale nie śpieszą się, żeby go odbierać.

Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów z POLITYKI oraz wydań specjalnych otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj