Kraj

1 mln 388 tys. zł, 2 mln zł, 30 mln 29 tys. zł

Jak wydaje PiS

Konwencja w Lublinie. Koszt: 1 mln 234 tys. zł. Konwencja w Lublinie. Koszt: 1 mln 234 tys. zł. Krzysztof Radzki / EAST NEWS

1 mln 388 tys. zł na produkcję spotów i 2 mln zł na ich emisję w telewizji wydał w ostatniej kampanii wyborczej komitet PiS – wynika ze sprawozdania finansowego, do którego jako pierwsza dotarła POLITYKA. Na całą kampanię partia rządząca przeznaczyła 30 mln 29 tys. zł – prawie całą kwotę, na która zezwalał Kodeks wyborczy.

Wśród faktur przeważają te za spoty wymierzone w PO. Najdroższy z klipów nosił tytuł „Opowieść Wigilijna” – kosztował 266 tys.

Polityka 4.2020 (3245) z dnia 21.01.2020; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 8
Oryginalny tytuł tekstu: "1 mln 388 tys. zł, 2 mln zł, 30 mln 29 tys. zł"

Czytaj także

Nauka

Skąd dramatyczne wahania liczby infekcji covid-19?

Czym tłumaczyć gwałtowny spadek raportowanych zakażeń koronawirusem? Rozmawiamy z dr. Franciszkiem Rakowskim z ICM, który modeluje przebieg pandemii od samego jej początku.

Karol Jałochowski
26.11.2020