Kraj

Czy Polskie Radio to medium

Z życia sfer

Zanim uda się osiągnąć tak ambitny cel jak stworzenie radia, którego nikt nie chce słuchać, można stworzyć firmę, w której mało kto chce pracować.

Dobrze jest, gdy zarządzaniem zajmują się fachowcy. Sprawny menedżer osiąga założone cele, nawet jeśli same cele mogą się wydawać komuś niedoinformowanemu kontrowersyjne. Na przykład Polskie Radio pod wodzą prezes Agnieszki Kamińskiej odnosi sukces za sukcesem, jeśli chodzi o spadek tzw. słuchalności – zwłaszcza w odniesieniu do dwóch anten: Jedynki i Trójki. Już niemal udało się osiągnąć historyczne minima. Myli się ten, kto będzie argumentował, że tracenie słuchaczy nie może być celem firmy, która istnieje przecież głównie dla odbiorców.

Polityka 32.2020 (3273) z dnia 04.08.2020; Felietony; s. 90
Oryginalny tytuł tekstu: "Czy Polskie Radio to medium"
Reklama

Czytaj także

Społeczeństwo

Chłopcy 30+, czyli faceci jak dzieci

Psychologowie alarmują: to już epidemia. Pokolenie 20-, 30-, a nawet 40-latków nie chce dorosnąć.

Agnieszka Sowa
12.07.2016