Oferta na pierwszy rok:

4 zł/tydzień

SUBSKRYBUJ
Osoby czytające wydania polityki

Wiarygodność w czasach niepewności

Wypróbuj za 11,90 zł!

Subskrybuj
Kraj

15 mln zł

Marketing i PR Funduszu Sprawiedliwości

Przekazanie OSP w Rzeszowie sprzętu sfinansowanego z Funduszu Sprawiedliwości, listopad 2021 r. Przekazanie OSP w Rzeszowie sprzętu sfinansowanego z Funduszu Sprawiedliwości, listopad 2021 r. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl

15 mln zł – tyle wyda Ministerstwo Sprawiedliwości na obsługę działań marketingowych, medialnych i piarowych Funduszu Sprawiedliwości. Przetarg będzie rozstrzygnięty już pod koniec maja, a umowa będzie obowiązywać przez najbliższe dwa lata. Chodzi o przygotowanie strategii, koncepcji oraz kreację materiałów promujących FS. Akcja ma być prowadzona z rozmachem. Resort Ziobry zleci przygotowanie ulotek, banerów, billboardów, spotów reklamowych i podcastów. Promocja w telewizji regionalnej i ogólnopolskiej ma być zaplanowana na najlepszy czas antenowy. Do tego kampania w dziennikach i tygodnikach. Sporo zostanie też zainwestowane w reklamę na portalach internetowych, w tym w kampanię „na jednym z portali internetowych mieszczącym się w Top 40 portali o najwyższej oglądalności” – napisano w ogłoszeniu przetargowym. Ministerstwo zleci przygotowanie „kontentu redakcyjnego” i artykułów sponsorowanych w formie pozwalającej na publikację u wybranych wydawców. Wykluczono publikację w serwisach szerzących faszyzm, nienawiść oraz w tych godzących w dobre imię zamawiającego, czyli w resort sprawiedliwości. Nie wiadomo więc, czy np. serwisy, które piszą o nieudolnej reformie sądownictwa, mogą się załapać.

Postawiono też na „lokowanie idei produktu” w serialu telewizyjnym (w co najmniej jednym odcinku), w programie telewizyjnym i „u influencerów”, których liczba subskrybentów na YouTube waha się w przedziale 2–3 mln. Ministerstwo ma też w planach miesięczną kampanię wideo na Facebooku, która zrealizuje 10 mln odsłon, a także zamówi prowadzenie kanału w social mediach przez całą dobę, wraz z obsługą działań kryzysowych.

To już kolejna taka kampania, którą zamawia resort sprawiedliwości. Według ministerstwa poprzednia „charakteryzowała się ponadprzeciętną efektywnością w dotarciu do grupy docelowej (18–69 lat).

Polityka 22.2022 (3365) z dnia 24.05.2022; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 9
Oryginalny tytuł tekstu: "15 mln zł"
Reklama