Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Kraj

15 mln zł

Marketing i PR Funduszu Sprawiedliwości

Przekazanie OSP w Rzeszowie sprzętu sfinansowanego z Funduszu Sprawiedliwości, listopad 2021 r. Przekazanie OSP w Rzeszowie sprzętu sfinansowanego z Funduszu Sprawiedliwości, listopad 2021 r. Patryk Ogorzałek / Agencja Wyborcza.pl

15 mln zł – tyle wyda Ministerstwo Sprawiedliwości na obsługę działań marketingowych, medialnych i piarowych Funduszu Sprawiedliwości. Przetarg będzie rozstrzygnięty już pod koniec maja, a umowa będzie obowiązywać przez najbliższe dwa lata. Chodzi o przygotowanie strategii, koncepcji oraz kreację materiałów promujących FS. Akcja ma być prowadzona z rozmachem. Resort Ziobry zleci przygotowanie ulotek, banerów, billboardów, spotów reklamowych i podcastów. Promocja w telewizji regionalnej i ogólnopolskiej ma być zaplanowana na najlepszy czas antenowy.

Polityka 22.2022 (3365) z dnia 24.05.2022; Ludzie i wydarzenia. Kraj; s. 9
Oryginalny tytuł tekstu: "15 mln zł"
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >