Ryszard Rembiszewski, słynny Pan Lotto, a słynny z faktu, że chyba nic większego w życiu nie robił, tylko kręcił numerki, został twarzą firmy Kasa Stefczyka. Czy powierzyłbyś pieniądze komuś, kto przez całe życie mówił: Komora mieszania jest pusta, za chwilę zwalniam blokadę – a przy okazji leciał w kulki?
• Sypnęło nowymi książkami. Do grona literatów prawie-celebrytów dołączył scenarzysta, reżyser, miłośnik kobiet, nie zawsze swoich, Andrzej Saramonowicz. Mistrz srebrnego ekranu błysnął powieścią „Chłopcy”. Ze zdjęć promujących dzieło wynika, że Andrzej literaturę kocha nie mniej niż siebie.
• Arkadiusz Milik, jedno z najbardziej gorących nazwisk polskiej – choć nie tylko – piłki nożnej, wystąpił w reklamie Tymbarku. Piłkarz Ajaxu Amsterdam został twarzą kampanii pod hasłem „Nowa reprezentacja nadchodzi”. W kampanii innych płynów mógłby wystąpić cały PZPN. Tyle że tam nie ma kapsli, tylko zakrętki.
• Takiej premiery, jak nowa saga o przygodach Wiedźmina, nie miała chyba żadna inna gra na świecie. „Wiedźmin 3. Dziki Gon” był witany zarówno przez fanów, jak i prezydenta Bronisława Komorowskiego czy premier Ewę Kopacz. Jej się nie dziwię. Ona wie, co to znaczy robić w fikcji.
• Wielkim sukcesem zakończył się pierwszy sezon dwóch nowych seriali telewizji TVN. „Nie rób scen” z Joasią Brodzik i „Mąż czy nie mąż” z Magdaleną Schejbal. Publiczności tak się spodobały, że obejrzała je do końca szybciej, niż się ktokolwiek spodziewał.
• Niezłą wpadką zakończył się program „Tomasz Lis na żywo”. Na żywo, w programie, aktor Tomasz Karolak oraz prowadzący cytowali wpisy na Twitterze córki Andrzeja Dudy, Kingi.