Rok po rozpadzie zespołu Programu III Polskiego Radia konkurują ze sobą dwa trójkowe startupy zbudowane za pieniądze słuchaczy. A macierzysta antena z Myśliwieckiej odkrywa kolejne dna słuchalności.
Licznik zbiórki od słuchaczy, którzy ufundowali Radio 357, tyka, aż miło. Na koniec marca deklarowano ponad 600 tys. zł comiesięcznych wpłat, a łączna suma zebranych pieniędzy zbliża się do 3 mln zł. Ten odzew przeszedł najśmielsze oczekiwania tworzących Radio 357 dziennikarzy wywodzących się ze „starej” Trójki. Bo komercyjnych abonamentów za dostęp do platform telewizyjnych, muzycznych, do cyfrowych wersji tytułów prasowych oraz internetowych portali jest coraz więcej i mają już w rodzinnych budżetach swoje stałe miejsce.
Polityka
15.2021
(3307) z dnia 06.04.2021;
Kultura;
s. 77
Oryginalny tytuł tekstu: "Trójki trzy"