Miej własną politykę.

Pierwszy miesiąc prenumeraty tylko 9,90 zł!

Subskrybuj
Rynek

Pandemia matką wynalazków

Część restauratorów zdecydowała się na sprzedaż na wynos i z dowozem do klienta. Część restauratorów zdecydowała się na sprzedaż na wynos i z dowozem do klienta. Stefan Maszewski / Reporter
Może nie wszystko da się jeszcze sprzedać przez internet, ale ze wszystkim warto spróbować. Koronakryzys zostawi nam wiele innowacyjnych rozwiązań biznesowych.
Dealerzy samochodowi przestawili się na zdalne kontakty z klientami. Na fot. ponownie otwarty salon Mercedesa.François Lenoir/Reuters/Forum Dealerzy samochodowi przestawili się na zdalne kontakty z klientami. Na fot. ponownie otwarty salon Mercedesa.

Deweloperzy z branży mieszkaniowej, kiedy koronawirus odciął ich od klientów, stanęli przed dylematem: jak sprzedawać nowe mieszkania w sytuacji, gdy Polacy zostali zamknięci w starych domach? Każda firma ma wprawdzie telefonicznych konsultantów i strony internetowe, a na nich wizualizacje nowych domów i rysunki ilustrujące rozkład wnętrz, ale przecież to dopiero początek długiej drogi zdobywania klienta. Jej ciągiem dalszym może być podpisanie umowy rezerwacyjnej, potem deweloperskiej, a na koniec finalny zakup lokalu.

Polityka 32.2020 (3273) z dnia 04.08.2020; Rynek; s. 40
Reklama
Ilustracja. Osoby czytające Politykę na różnych nośnikach.

Dołącz do nas!

Będziesz mógł czytać wszystkie teksty autorów „Polityki”.

Subskrybuję

Jesteś już prenumeratorem?

Zaloguj się >