Internet miażdży prasę

Internet miażdży prasę
Zaledwie 2 proc. młodzieży poszukuje informacji w prasie, reszta woli newsy on-line, czytamy w raporcie o rynku medialnym przygotowanym przez serwis Money.pl

Reklamodawcy wydają coraz więcej pieniędzy na kampanie w internecie. Media tradycyjne i sieć zaczynają się przenikać, jednak wkrótce te pierwsze zostaną wchłonięte przez sieć.

Tego trendu nie da się zatrzymać. Dlatego agencja prasowa Reuter ma swą siedzibę w grze Second Life, a telewizyjne programy można oglądać za pośrednictwem stron internetowych.

Gazety najpierw straciły czytelników, potem odsunęli się od nich reklamodawcy, następnie - inwestorzy.

Wykorzystałeś swoją miesięczną pulę 10 tekstów z POLITYKI dostępnych nieodpłatnie w naszym serwisie.
Pełną treść tego i wszystkich innych artykułów otrzymasz wykupując dostęp do Polityki Cyfrowej.

Poleć stronę

Zamknij
Facebook Twitter Google+ Wykop Poleć Skomentuj

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną