Archiwum Polityki

Na wojnę do sieci

Battlefield: Bad Company 2: Vietnam ●●●●○○ Call Of Duty: Black Ops ●●●●●○

Battlefield: Bad Company 2: Vietnam; Wydawca: EA (PS3, Xbox 360, PC)

Call Of Duty: Black Ops; Wydawca: Activision (PS3, Xbox 360, PC)

Dwie strzelaniny, które zadowolą domorosłych komandosów i wielbicieli gier sieciowych osadzonych w klimatach wojennych. „Vietnam” to dodatek do „Battlefield: Bad Company 2” (podstawowa wersja gry jest wymagana, kupując pudełko dostajemy kod dostępu, który dopiero pozwoli pobrać dodatek z sieci). Osadzono go – na co wskazuje tytuł – w klimatach wojny w Wietnamie. Mimo iż cztery zaledwie mapy do gry wieloosobowej sprawiają początkowo skromne wrażenie, szybko docenimy dużą dbałość o detale w oddaniu realiów epoki. Dynamiczną rozgrywkę znakomicie wzmacnia rockowa ścieżka dźwiękowa z lat 60.

„Call of Duty: Black Ops” to kolejna odsłona kultowej już serii pierwszoosobowych strzelanin. Jako gra sieciowa podtrzymuje świetne tradycje poprzedników. W przeciwieństwie do „Vietnamu” nie jest jednak dodatkiem. Oferuje więc pełny tryb dla jednego gracza, z bardzo dobrze wymyśloną i poprowadzoną fabułą, która zaczyna się – co za zbieżność – na Dalekim Wschodzie w latach 60., rzucając nas potem m.in. na Kubę i za koło podbiegunowe.

Polityka 03.2011 (2790) z dnia 14.01.2011; Afisz. Premiery; s. 71
Reklama
Reklama

Ta strona do poprawnego działania wymaga włączenia mechanizmu "ciasteczek" w przeglądarce.

Powrót na stronę główną